It takes a great deal of bravery to stand up to your enemies, but a great deal more to stand up to your friends

(det här qoutet eftersom att jag läser Harry Potter nu (kärlekt/nostalgi) Dumbledore är så fin)
Händer inte så mycket nu, idag lämnade vi in våra böcker och skåpsnycklar så nu kan vi officiellt inte plugga något mer ;) De senaste dagarna har vi bara fått reda på lite betyg och fikat ← det min klass ör bäst på.
Jag trodde att jag blev jättesjuk i helgen (mamma har bett mig att sluta äta allergitabletter), jag var så svag att jag knappt orkade gå de 5 metrarna till toan, men då säger mamma att jag inte alls är sjuk utan allergiskt och måste äta tablettet (frågetecken...) Nu ska jag sova för mina ögon svider otroligt mycket! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0