In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on

Seg uppdatering denna helgen, kompenserar med en fin bild från London :P Familjen (minus Jakob) åkte till grundsund över helgen och herre min gud! Det var fan spindlar över allt på hela nedervåningen. Jag höll på att få en panikattack typ, jag HATAR spindlar. De borde alla försvinna från jorden. De var typ 2 mm långa och det fanns minst 20 stycken, jag bara stod och skrek att mamma skulle döda dem och höll på att börja gråta. Idag har jag blivit helt beroende av Modern Family, det är ju skitkul! Nej nu måste jag sova annars blir morgondagen alldeles för jobbig. Imorgon är det frukostfika på engelskan #fettoklassennummer1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0